مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-20فرهنگي

بازیگر نقش هاشمی: شباهتم به ایشان را می دانستم


رامین راستاد، بازیگر نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال «راز ناتمام» می گوید: در تمام این سال ها به خاطر ارادتی که به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم دوست داشتم کاری کنم که خداراشکر توانستم و امیدوارم کار برای مردم قابل قبول باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رامین راستاد تغییر نکردن صدایش را یکی از چالش های نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی می داند و می گوید: از همان اول به کارگردان سریال راز ناتمام گفتم اگر بخواهید صدایم را دوبله کنید من بازی نمی کنم.

سریال راز ناتمام به کارگردانی و تهیه کنندگی امین امانی و نویسندگی سید جلال الدین دری کاری از معاونت امور استانهای سازمان صداوسیماست که هرشب از شبکه یک سیما ساعت 22 به روی آنتن می رود.

در این مجموعه فرهاد جم نقش شهید باهنر، رامین راستاد در نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی، سید جواد هاشمی در نقش شهید رجایی، علیرضا مهران در نقش آیت الله خامنه ای و مسعود رحیم پور در نقش شهید بهشتی بازی دارند.

از آیت الله هاشمی یک انگشتری هدیه گرفته بودم رامین راستاد در گفت و گویی با ایسنا ابتدا درباره تجربه ایفای نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی و اینکه چقدر این شخصیت را از قبل می شناخت، گفت: ارادت بنده به آقای هاشمی رفسنجانی به دوره جوانی ام برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر نقش هاشمی: شباهتم به ایشان را می دانستم

بازیگر نقش هاشمی: شباهتم به ایشان را می دانستم