مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-20دانش

آزمون کاردانی به کارشناسی 4 شهریور برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 در رشته های امتحانی با آزمون در صبح روز جمعه 4 شهریور در 75 شهرستان برگزار می شود.

- تذکر مهم 1: متقاضیان گزینش در رشته های بدون آزمون می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته محل های انتخابی خود از تاریخ اول تا چهارم شهریورماه 1401 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.

sanjesh.

org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

تذکر مهم 2: متقاضیانی که در زمان مقرر (29 خرداد 1401 تا 9 تیر 1401) موفق به ثبت نام نشده اند، در صورت تمایل می توانند با توجه به اطلاعیه ثبت نام 4 مرداد 1401 نسبت به ثبت نام در رشته های بدون آزمون از تاریخ اول تا چهارم شهریور 1401 اقدام کنند.

نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمونبرگ راهنما برای متقاضیان رشته های امتحانی با آزمون و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای متقاضیان رشته های با آزمون از روز سه شنبه اول شهریورماه 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون کاردانی به کارشناسی 4 شهریور برگزار می شود

آزمون کاردانی به کارشناسی 4 شهریور برگزار می شود