مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-20فرهنگي

هنرمند ایرانی جایزه بزرگ بین المللی آسیا را گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای، مانی مهرزاد هنرمند ایرانی که با مجموعه ای با عنوان 2020 در رویداد بین المللی آرت روولوشن در شهر تایپه حضور داشت، - مانی مهرزاد هنرمند ایرانی توانست برگزیده جشنواره آرت روولوشن تایپه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای، مانی مهرزاد هنرمند ایرانی که با مجموعه ای با عنوان 2020 در رویداد بین المللی آرت روولوشن در شهر تایپه حضور داشت، موفق شد برگزیده هیأت داوران این رویداد هنری شود.

آرت روولوشن تایپه 2022، بزرگ ترین رقابت هنری بین المللی آسیا، رویدادی است که توسط موسسه بین المللی هنر معاصر تایوان (TICAA) و با همکاری آرت روولوشن تایپه (A.

R.

T) سازماندهی شده است.

تعداد 4285 اثر هنری از 76 کشور دنیا در این مسابقه جهانی که به IAGPC 2022 مشهور است، داوطلب حضور در این دوره بودند که از بین آن ها 328 اثر برگزیده و جهت نمایش و شرکت در این رقابت انتخاب شدند.

برخی از هنرمندان منتخب در سال 2022، شهرت جهانی دارند و آثارشان در مجموعه موزه های مشهور جهان نگهداری می شود و جوایز ارزنده ای کسب کرده اند.

در میان این هنرمندان می توان به مصطفی یوجه از کشور ترکیه اشاره کرد که در چندین نمایشگاه بین المللی از جمله نمایشگاه انفرادی در موزه لوور در سال 2016 شرکت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند ایرانی جایزه بزرگ بین المللی آسیا را گرفت

هنرمند ایرانی جایزه بزرگ بین المللی آسیا را گرفت