مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-20بين الملل

عزم پیمانکاران ترکیه برای بازسازی اوکراین در میانه جنگ


خبرگزاری آناتولی از تلاش و آمادگی پیمانکاران ترکیه ای برای آغاز روند بازسازی ویرانی های جنگ اوکراین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های در گزارشی نوشت: ترکیه مانند بسیاری از کشورهای فعال، نه تنها در روند سیاسی، بلکه در از بین بردن اثرات جنگ و بازسازی هم به عنوان یک طرف تأثیرگذار مشارکت خواهد داشت .

در همین راستا، اردال آرن رییس اتحادیه پیمانکاران به آناتولی تاکید کرده است که پیمانکاران ترکیه آماده مشارکت در بازسازی و ساخت و ساز در اوکراین هستند .

وی در مصاحبه ای با این خبرگزاری درباره امضای توافقنامه بین اوکراین و ترکیه برای بازسازی زیرساخت های ویران شده در جنگ گفت: اتحادیه از ماه می گذشته ابتکارات مهمی را در مورد بازسازی اوکراین و برای دستیابی به توافق آنکارا و کی یف با همکاری وزارت خارجه ترکیه پیش برده است .

آرن گفت: ما گزارشی را که درباره این موضوع تهیه کرده بودیم به وزارتخانه های امور خارجه و بازرگانی ارجاع دادیم تا یک کارگروه مشترک با طرف اوکراینی برای تهیه نقشه راه در جهت پیشبرد پروژه های بازسازی ایجاد کنیم .

 رییس اتحادیه پیمانکاران خاطرنشان کرد: مولود چاووش اوغلو ،وزیر امور خارجه با همکاری سفارت ترکیه در کی یف ابتکاری را برای ایجاد یک کارگروه مشترک باهدف مطالعه طرح های مربوط به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم پیمانکاران ترکیه برای بازسازی اوکراین در میانه جنگ

عزم پیمانکاران ترکیه برای بازسازی اوکراین در میانه جنگ