مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-20اقتصادي

واکاوی یک اَبَرپروژه آب رسانی /مسیر تامین آب شرب همدان چگونه هموار می شود


بر اساس آخرین اطلاعات وزارت نیرو، اَبَر پروژه آب رسانی شرب به همدان که 17 سال است روی زمین مانده در سال جاری با سرعت به پیش رفته و 2 تا سه هفته آتی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پروژه های نیمه تمام یکی از معضلات بزرگی است که زیرساخت های حیاتی کشور در سال های اخیر به آن دچار شده است.

یکی از حوزه های زیرساختی کشور که سهم عمده ای از پروژه های نیمه تمام کشور را به واسطه عملکرد دولت های گذشته دارد، حوزه آب و فاضلاب کشور است.

در همین راستا، معاون سابق راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دولت دوازدهم، ضمن تشریح وضعیت پروژه های نیمه تمام صنعت آبفا گفت : از تعداد 119 پروژه آبرسانی کشور که در پیوست بودجه سال 1400 بود، 28 طرح پیشرفت بالای 80 درصد داشته و 23 درصد نیز کمتر از 20 درصد پیشرفت کرده اند.

مابقی این طرح ها نیز پیشرفت بین 20 تا 80 درصد دارند.

این مسئول سابق در بیان این نکته که برای تکمیل این 119 طرح 14 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار دفتری اختصاص داده شده است، گفت: برای این که همین 119 پروژه را تمام کنیم، به قیمت امروز 67 هزار میلیارد تومان پول لازم داریم.

با توجه به تعدد طرح‎های نیمه تمام در دولت های گذشته، دولت سیزدهم با نگرش تکمیل پروژه های نیمه تمام فعالیت های اجرایی را در دست گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی یک اَبَرپروژه آب رسانی /مسیر تامین آب شرب همدان چگونه هموار می شود

واکاوی یک اَبَرپروژه آب رسانی /مسیر تامین آب شرب همدان چگونه هموار می شود