مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-20اقتصادي

جمع آوری سگ های ولگرد، مُسکنی برای درمان موقت


در پی اعتراضات مردمی نسبت به معضل سگ های ولگرد در سطح شهر سروستان، جمع آوری سگ های بدون صاحب توسط پیمانکار شروع شده و طبق گفته شهرداری تا به حال 150 قلاده سگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، ماجرای جمع آوری سگ های ولگرد در سطح شهر که همیشه با شکایت شهروندان همراه بوده داستان جدیدی نیست اما این مطالبه همیشگی مردم با بی تفاوتی مسئولین شهری رو به رو بوده است و روز به روز ابعاد بزرگی به خود گرفته، تا جایی که در برخی مناطق تبدیل به معضلی شده است که باید هزینه های گزافی بابت حل آن پرداخت کرد.

 این معضل همیشگی که مردم شهر سالها با آن دست و پنچه نرم می کنند به مرحله ای رسیده که جان شهروندان را به مخاطره انداخته که شهرستان سروستان نیز از این بابت استثنا نبوده است.

هرچند که تا به حال سگ گزیدگی در شهرستان به ثبت نرسیده اما عبور و مرور سگ های ولگرد در سطح شهر و بین مردم و گاهی حتی عبور گله ای آنها در کوچه ها و معابر عمومی، سبب ایجاد رعب و وحشت برای مردم به خصوص کودکان شده است.

شاید تصور شود که وجود سگ های ولگرد و مشکلاتش مختص مناطق شهری است ولی با کنکاشی کوتاه در روستاهایی که به مرکزیت شهر نزدیک هستند نیز می توان معضل سگ های ولگرد را به کودک دارم که با شنیدن صدای سگ ها، سراسیمه از خواب می پرند و شروع به گریه می کنند و هر شب با استرس و اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری سگ های ولگرد، مُسکنی برای درمان موقت

جمع آوری سگ های ولگرد، مُسکنی برای درمان موقت