مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-20بين الملل

ترامپ به دنبال دیدار با هیلاری کلینتون بود


«جَرِد کوشنر» داماد رییس جمهور سابق آمریکا در کتاب خاطرات خود خبر داد، دونالد ترامپ برای مهیا شدن دیدار با هیلاری کلینتون، به دخترش دستوری ویژه داده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که اختلافات حزبی بین جمهوری خواهان و دموکرات ها یک فضای به شدت دو قطبی در آمریکا ایجاد کرده است، داماد هیل ، کوشنر در بخشی از کتاب خاطرات خود خبر داده که دونالد ترامپ بعد از پیروزی بر هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به دخترش ایوانکا دستور داده بود تا دیدار ترامپ و کلینتون را مهیا کند.

به نوشته داماد ترامپ، دستور رییس جمهور سابق آمریکا به دخترش درباره مهیا کردن دیدار با هیلاری کلینتون نامزد ناکام دموکرات ها در انتخابات 2016، تلاش برای ایجاد رابطه دوستانه بین او و کلینتون بود.

جرد کوشنر، ایوانکا و دونالد ترامپ   داماد و مشاور ویژه رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شده که دونالد ترامپ روزهای قبل از ورود به کاخ سفید و آغاز ریاست جمهوری خودش، واقعا می خواست که به متحد کردن کشور کمک کند .

کوشنر همچنین خبر داد، دونالد ترامپ از دخترش ایوانکا خواست با چلسی کلینتون دختر هیلاری کلینتون و در عمارت مارا ئه لاگو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به دنبال دیدار با هیلاری کلینتون بود

ترامپ به دنبال دیدار با هیلاری کلینتون بود