مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-20سياسي

برگزاری رویداد «برپا» با هدف استعدادیابی دانش آموزان در زنجان


رویداد دانش آموزی «برپا» با هدف شناسایی استعداد های برتر دانش آموزی توسط دبیر خانه کمیته نخبگان استانداری  زنجان  برای اولین بار در کشور برگزار شد.

- برگزاری رویداد برپا با هدف استعدادیابی دانش آموزان در زنجان رویداد دانش آموزی برپا با هدف شناسایی استعداد های برتر دانش آموزی توسط دبیر خانه کمیته نخبگان استانداری  زنجان  برای اولین بار در کشور برگزار شد.

در رویداد برپا بیش از 100 دانش آموز استعداد برتر از پایه دوم دبیرستان یعنی رده سنی 15 تا 18سال حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان ، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان در مراسم اختتامیه نخستین رویداد دانش آموزی برپا اظهار کرد: با ایجاد بستری برای شناسایی و شکوفایی استعداد دانش آموزان، می توان زمینه هم افزایی علمی و توسعه ارتباطات علم و صنعت را فراهم کنیم.

رفیعی با تاکید بر ضرورت حمایت از استعدادهای کشور افزود: دستیابی به قله های علم و صنعت با بهره گیری از چنین استعدادهایی و برنامه ریزی بلند مدت برای آن ها امکان پذیر است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه با وجود همه محدودیت ها می توان به دستاوردهای علمی بسیاری دست یافت، توضیح داد: داشتن کشوری قدرتمند و مستقل در گرو حمایت و شکوفا کردن استعدادهایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد «برپا» با هدف استعدادیابی دانش آموزان در زنجان

برگزاری رویداد «برپا» با هدف استعدادیابی دانش آموزان در زنجان