مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-20بين الملل

رایزنی برای آزادی حاجی اصفهانی


رییس سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: ایران در حال رایزنی با عراق و عمان برای آزاد شدن حاجی اصفهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا صادقی پیرامون آخرین وضعیت حاجی دستگیر شده در عربستان اظهار داشت: این زائر در ایام حج به دلیل گرفتن عکس دستگیر شده و دفتر امور سازمان حج و زیارت پیگیر امور وی است.

او افزود: وزیر امور خارجه هم پیگیر ماجرا است که این حاجی هر چه سریع تر آزاد شود؛ بر همین اساس برای این حاجی پرونده تشکیل شده و فعلا در عربستان زندانی است.

به گفته صادقی آنچه که از وظایف سازمان حج و زیارت است، اطلاع رسانی به وزارت امور خارجه می باشد؛ وزارت خارجه هم در اقدامی با دولت های عراق و عمان رایزنی کرده است که واسطه شوند و این حاجی آزاد شود.

رییس سازمان حج و زیارت استان اصفهان تصریح کرد: نماینده سازمان حج و زیارت در عربستان هم پیگیر امور و آماده است تا اگر دستوری رسید سریعا در این زمینه اقدام کند.

او بیان کرد: این موضوع باید از طریق حوزه دیپلماسی پیگیری و حل شود؛ در حج هم همیشه زمانی که کنسولگری ایران در جده و سفارت در ریاض فعال باشند این امور را پیگیری می کنند و اگر فعال نباشند یک گروه کنسولی همراه سازمان حج و زیارت به مراسم حج مشرف می شوند تا این گونه موارد را به صورت تخصصی پیگیری کنند، امسال هم باتوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای آزادی حاجی اصفهانی

رایزنی برای آزادی حاجی اصفهانی