مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-20ورزشي

برنز حاصل کار تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری داتشجو، رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و روز شنبه ملی پوشان کشورمان در سه ماده R3، - ملی پوشان تیراندازی ایران موفق به کسب مدال برنز تفنگ درازکش کلاسSH2 جام جهانی معلولان در کره جنوبی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری داتشجو، رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و روز شنبه ملی پوشان کشورمان در سه ماده R3، P4 و R5 به مصاف حریفان خود رفتند.

در ماده R5 ( تفنگ بادی درازکش، کلاس SH2 )، تیم ملی کشورمان متشکل از زهرا غلامزاده، محمدرضا امینی، مبینا مسلمی در رده سوم قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود کرد.

محمدرضا امینی در فینال ماده R5 (تفنگ بادی درازکش، کلاس SH2) با رکورد 125٫0 در رده هشتم ایستاد.

در ادامه مسابقات رقیه شجاعی ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده R3 (تفنگ بادی درازکش، کلاسSH1) به مصاف حریفان خود رفت که در مرحله مقدماتی این مسابقات با ثبت رکورد 616٫2 در رده نوزدهم ایستاد و از صعود به مرحله فینال بازماند.

سیدمحمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی نمایندگان کشورمان در ماده P4 ( تپانچه خفیف) بودند که میرشفیعی با ثبت رکورد 511 در رده ششم قرار گرفت و راهی مرحله فینال شد و در این مرحله با رکورد 133٫5 در جایگاه هشتم ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنز حاصل کار تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی

برنز حاصل کار تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی