مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-20سياسي

نامه سرگشاده همسر مصطفی تاج زاده به رییس قوه قضاییه


ناگزیر دست به قلم شدم تا نگرانی شدید خود و خانواده همسر عزیزم، سید مصطفی تاجزاده را از بی توجهی دستگاه قضا نسبت به وضعیت سلامت ایشان اعلام کنم که به تشخیص پزشکان متخصص در معرض مخاطره جدی قرار دارد.

- فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاج زاده زندانی سیاسی و فعال اصلاح طلب، با انتشار نامه ای خطاب به محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه به بی توجهی قوه قضاییه نسبت به رعایت حقوق شهروندی و سلامت همسرش در پی 37 روز زندان انفرادی و 24 روز روزه اعتراضی اظهار نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، متن نامه خانم فخرالسادات محتشمی پور همسر سید مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح طلب بدین شرح است: رییس محترم قوه قضاییه جناب آقای محسنی اژه ای با سلام مطلعید که همسرم سید مصطفی تاجزاده شامگاه جمعه 17 تیرماه با هجوم تعداد زیادی از مأمورین امنیتی سپاه در منزلمان بازداشت شد (در حالیکه بازداشت در شب استثنایی است که درموارد معین و مشخص اعمال میگردد و به زعم اتفاق حقوقدانان خلاف قاعده بوده و مشمول همسر اینجانب نمیگردد) و از آن تاریخ تاکنون در سلول انفرادی دو الف محروم از حقوق اولیه اش (نظیر ملاقات و تماس تلفنی و سایر موارد) به سر می برد.

از آنجا که احیاء و برقراری حقوق فرد تحت نظر و بازداشتی یا نگرانی ها و بی خبری های خانواده زندانی از جمله مواردی است که با ایام تعطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده همسر مصطفی تاج زاده به رییس قوه قضاییه

نامه سرگشاده همسر مصطفی تاج زاده به رییس قوه قضاییه