مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-20سياسي

تمرکز اصلی دشمن بر قدرت رسانه ای جمهوری اسلامی ایران است


عضو شورای اطلاع رسانی دولت با تأکید بر اینکه تمرکز اصلی دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران بر قدرت رسانه ای است، گفت: آمریکایی ها در مقابل جمهوری اسلامی انواع قدرت را دارند اما استفاده از آن برایشان هزینه دارد لذا سرمایه گذاری را روی رسانه گذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سپهر خلجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت ظهر امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروزه وظیفه تبیین، اعتمادسازی و رفع شبهه را روابط عمومی ها و رسانه ها برعهده دارند و این یک مأموریت راهبردی است.

وی روابط عمومی ها را حلقه وصل ساختار با افکار عمومی دانست و بیان داشت: باید نگاه عمیق تری به حوزه روابط عمومی و انتقال پیام داشته باشیم و با مخاطب شناسی درست اقدام به تولید محتوا کنیم زیرا دوره جدید عصر انسان رسانه است و شرایطی را به ما تحمیل می کند که باید به آن توجه داشت.

عضو شورای اطلاع رسانی دولت مطرح کرد: تحت تأثیر بمباران خبری، مجازی زدگی، ضعف در تشخیص رویداد، تمرکز غالب بر اخبار منفی، بی توجهی به فرآیندهای بازخورد پیام، عملیات رسانه ای براساس الگوهای سنتی، استفاده نکردن از امکانات جدید داده کاوی، ناتوانی در تنظیم و پردازش خبر و درگیر شدن با حواشی و کم توجهی به متن از مهم ترین خطاهای کنش گری در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز اصلی دشمن بر قدرت رسانه ای جمهوری اسلامی ایران است

تمرکز اصلی دشمن بر قدرت رسانه ای جمهوری اسلامی ایران است