مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 13:072022-08-20حوادث

جزییات درگیری قاچاقچیان با جنگلبانان بهشهر/پیگیری برای شناسایی متخلفان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اشاره به درگیری قاچاقچیان با ماموران منابع طبیعی در جنگل های بهشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری درباره ماجرای درگیری قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی کشیر بهشهر با ماموران، اظهار کرد: پس از گزارش مردمی مبنی بر شنیدن صدای اره موتوری در منطقه جنگلی کشیر بهشهر، دو نفر از ماموران یگان حفاظت جنگل با خودرو به منطقه اعزام شدند.

  وی افزود: در ادامه قاچاقچیان چوب به محض اینکه متوجه حضور ماموران شدند،  اره موتوری را خاموش کرده و در تاریکی شب پنهان شدند.

  فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری اضافه کرد: قاچاقچیان دارای سلاح شکاری ساچمه ای با استفاده از از تاریکی شب، از پشت با دو گلوله به سمت خودرو شلیک کردند که گلوله ها به درب و شیشه عقب خودرو اصابت کرد.

  ذکریایی بیان کرد: عاملان تیراندازی با توجه به تاریکی شب فرار کردند، اما پیگیری ها برای شناسایی عاملان کماکان در حال انجام است.

  وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب افراد متخلف در منطقه قابل شناسایی هستند، امیدواریم با همکاری دستگاه های مرتبط عاملان تیراندازی مجازات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درگیری قاچاقچیان با جنگلبانان بهشهر/پیگیری برای شناسایی متخلفان

جزییات درگیری قاچاقچیان با جنگلبانان بهشهر/پیگیری برای شناسایی متخلفان