مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-20پزشكي

راهکارهایی برای اطمینان از بهداشت آب شرب شهرکرد


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح نحوه تهیه و استفاده از کلر مادر برای ضدعفونی کردن آب های مشکوک گفت: مردم به بازرسان بهداشت محیط و تیم کنترل کیفی اعتماد کنند و مطمئن باشند هرگونه آب دارای آلودگی رصد می شود و به مدار توزیع وارد نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی برای افرادی که از بهداشت آب شرب شهرکرد نگران هستند راهکارهایی ارائه کرد و گفت: جوشاندن آب به مدت حداقل 2 تا 3 دقیقه و حداکثر 5 دقیقه و مصرف آن پس از خنک شدن در معرض هوا می تواند نگرانی مردم را از سلامت آب شرب برطرف کند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به دنبال تداوم نظارت ها و نمونه برداری ها از مسیر انتقال پدافندی آب شرب به شهرکرد، سلامت آب به لحاظ بهداشتی مورد تایید و فاقد آلودگی است.

احمدی در تشریح اقدامات به عمل آمده برای رفع نگرانی مردم اظهار داشت: از همان لحظات اولیه افت فشار و قطعی آب در شهرکرد و چند شهرستان دیگر، نظارت تیم های بهداشت محیط استان و شهرستان ها برای اطمینان از ایمنی و بهداشت آب تشدید شد و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به دنبال وقوع سیلاب و بارندگی اخیر و قطعی آب در برخی از مناطق روستایی و شهری استان بخصوص شهرکرد، احتمال افزایش بیماری های گوارشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای اطمینان از بهداشت آب شرب شهرکرد

راهکارهایی برای اطمینان از بهداشت آب شرب شهرکرد