مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-20پزشكي

ماموریت رییس جمهور به وزیر بهداشت درباره عملیاتی شدن طرح پزشک خانواده


آیت الله رییسی وزارت بهداشت و درمان را مکلف کرد در اجرای برنامه های تحولی دولت در حوزه سلامت، طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع را خصوصاً در شرایطی که کشور همچنان درگیر همه گیری کروناست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در جلسه صبح شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا، با قدردانی از زحمات و مجاهدت های در صیانت از جان افراد مؤثر بوده و کسانی که دز یادآور تزریق نکرده اند، بیشتر در معرض آسیب قرار دارند.

وی انجام تست و شناسایی مبتلایان به کرونا در مرزها و مبادی ورودی کشور را نیز ضروری برشمرد و از همه مردم خواست که برای ایمن ماندن از کرونا و سویه های جدید آن، نسبت به رعایت کامل اصول بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

اجرای طرح پزشک خانواده از دیگر موضوعات مورد تأکید رییس جمهور در جلسه ستاد کرونا بود.

رییس جمهور وزارت بهداشت و درمان را مکلف کرد در اجرای برنامه های تحولی دولت در حوزه سلامت، طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع را خصوصاً در شرایطی که کشور همچنان درگیر همه گیری کروناست، با سرعت بیشتر عملیاتی کند.

رییس جمهور در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی با حضور تماشاگران در ورزشگاه ها بر ضرورت رعایت مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای حضور 30 درصدی تماشاگران در اماکن ورزشی مسقف تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت رییس جمهور به وزیر بهداشت درباره عملیاتی شدن طرح پزشک خانواده

ماموریت رییس جمهور به وزیر بهداشت درباره عملیاتی شدن طرح پزشک خانواده