مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-20فرهنگي

مرگ تدریجی سینما / سینمای این روزهای ایران چه در چنته دارد؟


ابتدای امسال و با فروکش کردن کرونا همگی در انتظار دوران پررونق تر سینمای ایران بودیم اما سینمای ایران ریزش چند میلیونی مخاطب را تجربه کرد و با توجه به فیلم های اکران شده کنونی و فیلم هایی که قرار است در آینده راهی اکران شوند، - سینمای ایران برای ادامه حیات و نیرومند شدن راه های نرفته و زیادی را پیش رو دارد که متاسفانه تاکنون از آن استفاده بهینه ای نشده است.

در این راه اصلاح ساختار بخش خصوصی و دولتی و تغییر نگرش به همگی در انتظار دوران پررونق تر سینمای ایران بودیم اما سینمای ایران ریزش چند میلیونی مخاطب را تجربه کرد و با توجه به فیلم های اکران شده کنونی و فیلم هایی که قرار است در آینده راهی اکران شوند، انتظار چندانی نباید از فروش فیلم ها داشت.

بدون شک تاکنون سینمای ایران بر پایه فروش فیلم های کمدی سرپا مانده است و البته بایدقدر دان مردم بود که این فیلم های سطحی و بدون جاذبه حمایت کردند و به نوعی چراغ سینماها را روشن نگه داشتند.

اگر تا پیش از این از مرگ سینمای ایران صحبت می شد، این صحبت ها در حد زنگ خطری بود که در کمین سینما نشسته بود در حالی که این روزها مرگ سینما را می توان به چشم دید و متعجب ماند که چرا فیلم های با کیفیت به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ تدریجی سینما / سینمای این روزهای ایران چه در چنته دارد؟

مرگ تدریجی سینما / سینمای این روزهای ایران چه در چنته دارد؟