مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-20فرهنگي

فیلم «خین بس» در راه جشنواره امید


مستند خین بس از تولیدات حوزه هنری کهگیویه وبویراحمد به بخش رقابتی اصلی جشنواره بین المللی امید راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج اکبر آیین مسئول واحد فیلم مستند خین بس از کهگیلویه وبویراحمد در میان عناوین راه یافته حضور دارد.

وی افزود: علی نوری اسکویی، محمد حمزه ای و رضا نجاتی فیلم های این بخش را در چهار گروه داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن انتخاب کرده اند.

آیین تصریح کرد: تعداد آثار دریافتی در بخش های مختلف جشنواره را بالغ بر 6257 اثر اعلام کرد و 92 کشور جهان را متقاضی حضور در جشنواره برشمرد.

وی با اشاره به عوامل تولید بیان کرد: در این مستند تهیه کننده و کارگردان رضا دانش پژوه؛ دستیار کارگردان ضرغام عادلی؛ مدیر تولید: خسرو روشناس؛ برنامه ریزان: محمد فتحی، علی خوش رفتار ؛ تدارکات : حبیب اله دارایی؛ پوستر: فاطمه یزدانی؛  تصویر، تدوین و صداگذاری: رضا دانش پژوه بوده است.

مسئول واحد فیلم حوزه هنری استان اظهار داشت: مستند خین بس روایتی از یک رسم تمام شده است و به نقد مناسبات آن می پردازد که در اقلیم بومی و عشایری کهگیلویه وبویراحمد تولید شده است.

شایان ذکر است یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و به دبیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم «خین بس» در راه جشنواره امید

فیلم «خین بس» در راه جشنواره امید