مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-20اقتصادي

آفت انار برای اولین بار در کشور در شهرضا مهار می شود


در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به اصلاح نظام اقتصادی کشور اظهارداشت: با اصلاح اقتصادی و هدفمندی یارانه ها در استان اصفهان و شهرستان های آن همچون تمامی استان های کشور اکیپ ها و تیم های بازرسی اصناف، صنعت و معدن و نیز جهادکشاورزی در بازار حضور یافته و بر قیمت ها و کالاها نظارت می کنند.

وی افزود: یکی از کالا های مورد هدف هوشمندسازی یارانه ها، گندم، آرد و نان است، دولت هم در قالب هوشمندسازی و ساماندهی یارانه گندم و آرد به این موضوع ورود کرده که گام اول عملیاتی شدن این طرح، هوشمندسازی توزیع و فروش نان است.

صفرپور با اشاره به اضافه شدن کارگروه آرد و نان به جهاد کشاورزی شهرضا گفت: در گام اول نصب و راه اندازی دستگاه های کارتخوان هوشمند در واحد های نانوایی است که یارانه از طریق این دستگاه ها برای مردم محاسبه و پرداخت می شود.

  توسعه کشت گیاهان دارویی در شهرضا مدیر جهاد کشاورزی شهرضا در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه با توجه به کاهش منابع آبی و ضرورت تغییر الگوی کشت و ارزش افزوده بالای آن در شهرستان شهرضا کشت گیاهان دارویی دنبال می شود، بیان کرد: سودآوری و درآمد بسیار گیاهان دارویی نشان از این دارد که از این ظرفیت می توان به عنوان راهی برای رشد اقتصادی بهره برد، به همین دلیل توسعه کشت گیاهان دارویی در شهرضا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفت انار برای اولین بار در کشور در شهرضا مهار می شود

آفت انار برای اولین بار در کشور در شهرضا مهار می شود