مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 08:022022-08-20سياسي

کاهش اطاله دادرسی اولویت دستگاه قضایی است


رییس کل دادگستری استان سمنان، کاهش اطاله دادرسی در پرونده ها را اولویت دستگاه قضایی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز در جمع اعضای شورای قضایی استان سمنان اظهار کرد: در شورای قضایی استان سمنان در راستای اجرای فرمایش مقام معظم رهبری و عمل به دستورات رییس قوه قضاییه در انجام مأموریت های سند تحول و تعالی قضایی، انسجام و تعهد بسیار مهم بوده و این مطالبات ناظر بر دستگاه قضایی هم هست.

عبداللهی به یکی از مهم ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب در بحث کاهش اطاله دادرسی اشاره کرد و افزود: کاهش اطاله دادرسی از مطالبات جدی رهبری از قوه قضاییه است و دستگاه قضایی استان با استفاده از تمامی ظرفیت های مطلوبی که دارد، سعی و تلاش می کند تا این معضل مهم را رفع کند و خدمت رسانی به مردم آسان شود .

وی با اشاره به اهمیت رعایت حقوق اصحاب دعوی در کاهش اطاله دادرسی عنوان کرد: تضییع حقوق اصحاب پرونده از اسباب اطاله دادرسی است و بنا به سیره و روش اهل بیت (ع) که تاکید دارند اصحاب دعوی همگی دارای حقوق یکسان هستند، حتی متهم دارای این حقوق است .

رییس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: باید تلاش شود تا ورود دعاوی به محاکم قضایی به حداقل برسد و کیفیت رسیدگی تحت تأثیر حجم امور محوله قرار نگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اطاله دادرسی اولویت دستگاه قضایی است

کاهش اطاله دادرسی اولویت دستگاه قضایی است