مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 07:422022-08-20سياسي

دنده عقب اصلاح طلبان توقع چندانی از برجام نداشته باشید (!)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این باره روزنامه آرمان در تیتری با عنوان لزوم کاهش انتظارات از برجام احیاشده ، از قول دیاکو حسینی نوشت: - دنده عقب اصلاح طلبان توقع چندانی از برجام نداشته باشید (!) اصلاح طلبان در حالی که تا همین چند هفته قبل، مجددا مشغول روایت درآمد های نجومی از بابت احیای برجام بودند، اکنون می گویند باید واقع گرایی در پیش گرفت و انتظارات از احیای برجام را کاهش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این باره روزنامه آرمان در تیتری با عنوان لزوم کاهش انتظارات از برجام احیاشده ، از قول دیاکو حسینی نوشت: بعد از بازگشت به برجام شاید بایدن هم از برجام خارج شود.

تحریم های اولیه موثر بوده و هستند و دامنه آن ها در طول زمان افزایش هم پیدا کرده و بیشتر شده است.

می توان دامنه تحریم های اولیه را هم کم کرد، اما در شرایطی که این آمادگی نزد طرفین برای مذاکره فارغ از پرونده هسته ای در زمینه نگرانی های مشترک وجود داشته باشد.

مشخص نیست امکان رسیدن به نتیجه مشترک وجود داشته باشد، اما می توان این مسیر را رفت تا نگرانی های دو طرف به اشتراک گذاشته شود و راه حل های احتمالی بررسی تا برخی نگرانی ها رفع شود در ازای آن تحریم ها مرتبط با آن حوزه هم رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنده عقب اصلاح طلبان توقع چندانی از برجام نداشته باشید (!)

دنده عقب اصلاح طلبان توقع چندانی از برجام نداشته باشید (!)