مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-20ورزشي

الزامی برای افشای رقم قرارداد باشگاه ها نیست


حسین قربان زاده در واکنش به اعلام مجموع قرارداد تیم های استقلال و پرسپولیس به جای رقم قراردادها، گفت: الزامی برای افشای رقم قراردادها وجود ندارد و اعلام مجموع آن کفایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییس سازمان خصوصی سازی جمعه شب در یک گفتگوی تلویزیونی در پاسخ به این سوال که شما پیش از این اعلام کرده بودید ارقام قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس باید اعلام شود اما الان مجموع رقم قراداد دو باشگاه اعلام شده است، گفت: هیچ وقت الزامی برای افشای متن قرادادها عنوان نشده بود، بلکه با توجه به توافق سازمان بورس، وزارت ورزش، باشگاه ها و سازمان خصوصی سازی، الزام شده بود که مجموع ارقام بازیکنان و کادر فنی به صورت جداگانه اعلام شود.

قربان زاده افزود: الزام مذکور آغاز راه برای باشگاهداری حرفه ای است تا بقیه باشگاه ها هم به این پروسه شفافیت بپیوندند ، آن زمان الزام برای همه معنا دارد، اما الان افشای همین مجموع ارقام کفایت می کند.

رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه اعلام مجموع رقم قرارداد بازیکنان و مربیان آغازی بر شفافیت در فوتبال است، خاطرنشان کرد: هر دو باشگاه این ارقام اعلام را کرده اند، در سایت کدال که نگاه کردم اطلاعات پرسپولیس بارگذاری شده بود، استقلال هم فردا اطلاعاتش را نهایی می کند تا پروسه بازگشایی نماد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی برای افشای رقم قرارداد باشگاه ها نیست

الزامی برای افشای رقم قرارداد باشگاه ها نیست