مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 23:122022-08-19سياسي

تبیین و روشنگری اخبار یکی از وظایف و اصول حرفه ای اصحاب رسانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در مراسم تجلیل خبرنگاران گلستان که در دانشگاه گنبدکاووس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اصول حرفه ای و وظیفه اصحاب رسانه در عرصه خبر و اطلاع رسانی تبیین خبر و روشنگری انها است.

وی تصریح کرد: تبیین و روشنگری خبر می بایست بصورت صحیح و روایت درست وقایع باشد و در این روایت هیچ گونه دخل و تصرفی از سوی خبرنگار انجام نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: جستجو لازمه کار خبری برای صحت و درستی خبر بوده و نباید این جستجو منجر به تجسس شود زیرا تجسس در روایات قرانی نیز ممنوع و ناخرسند است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در شهرهای مختلف و جلوگیری از هرگونه تمرکز در مرکز استان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره خبرنگاری، برگزاری مراسم تجلیل متمرکز در گنبدکاووس و انتخاب مسئول خانه مطبوعات شرق گلستان در گنبدکاووس از سلسله برنامه های تمرکززدایی این اداره کل است.

رعیت با بیان اینکه قومیت های مختلفی در شرق گلستان در کنار هم مسالمت امیز زندگی می کنند گفت: اهل تسنن مانند برادران اهل تشیع ارادت خاصی نسبت به اهل بیت داشته و درایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) نذورات و خیرات فراوانی را برای اهل بیت انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین و روشنگری اخبار یکی از وظایف و اصول حرفه ای اصحاب رسانه است

تبیین و روشنگری اخبار یکی از وظایف و اصول حرفه ای اصحاب رسانه است