مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 19:222022-08-19فناوري

سرقت ها و قطعی های مکرر اینترنت در روستای شله کش


مدیر شرکت منطقه ای مخابرات ایلام گفت: سرقت تیرهای حامل باقی مانده و قطع فیبر نوری به صورت هفتگی باعث قطع ارتباط روستا شله کش می شود.

- اسدی مدیر شرکت منطقه ای مخابرات ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پاسخ به مردم روستای شله کش در خصوص وضعیت ارتباطی روستا به استحضار می رساند روستای شله کش دارای یک مرکز مخابراتی با تعداد 84 شماره فعال است که اوایل سال گذشته با نصب و راه اندازی تجهیزات تلفن همراه نسل جدید در آن روستا با هزینه تقریبی 30 میلیارد ریال امکان بهره مندی از تکنولوژی 3G برای آن منطقه فراهم آمد.

وی افزود: ارتباط آن مناطق از طریق یک رشته فیبر نوری هوایی به طول 27 کیلومتر برقرار بوده که سرقت های مکرر در طول مسیر و آسیب به فیبر نوری آن ارتباط را با اختلال زیادی مواجه کرده و باعث نارضایتی و اعتراض به حق مردم منطقه و ایراد خسارتهای سنگین به مخابرات شده است.

مدیر شرکت منطقه ای مخابرات ایلام اضافه کرد: علیرغم خصوصی بودن شرکت مخابرات و عدم تناسب درآمدهای مخابرات استان و هزینه های جاری به دلیل عدم افزایش تعرفه های مخابراتی در سیزده سال گذشته و درآمد ماهیانه کمتر از 700 هزار تومان آن مرکز که ( بدون در نظر گرفتن هزینه های بسیار سنگین نگهداری و حقوق کارگزار مربوطه و دیگر هزینه ها) برای هزینه برق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت ها و قطعی های مکرر اینترنت در روستای شله کش

سرقت ها و قطعی های مکرر اینترنت در روستای شله کش