مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-19اجتماعي

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت/ هراز به صورت مقطعی مسدود می شود


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک سنگین و پرحجمی را در محورهای هراز و فیروزکوه شاهد هستیم اما بار ترافیکی در محدوده شهرهای گیلاوند، - ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین درجریان است اما در برخی مناطق این محور با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی گفت: محور هراز در صورت افزایش بار ترافیکی از جنوب به شمال و و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می کنند، ابراز کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان در جریان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، خاطرنشان کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت/ هراز به صورت مقطعی مسدود می شود

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت/ هراز به صورت مقطعی مسدود می شود