مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 16:422022-08-19سياسي

در کهگیلویه و بویراحمد تعداد مساجد و حسینیه بسیار کم است/ مهدیه هم ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه اول نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی این شهر با اشاره به پوشش های بد و رواج آمریکا و انگلیس می گرفتند امروز در برابر همه قدرت های خارجی ایستاده است، ولایت فقیه به این مملکت عزت بخشید و امروز ایران قدرتی جهانی و نفوذ کشور همه جا را فرا گرفته است.

امام جمعه یاسوج به روز مسجد اشاره کرد و گفت: مسجدها محل راز و نیاز، عبادت، خانه خدا و محلی برای مشورت و همچنین تصمیم گیری و سایر برنامه های مسلمان بوده است؛ مکانی که در دفاع مقدس سنگری در برابر دشمنان بود.

حسینی اضافه کرد: متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد تعداد مساجد بسیار کم است و در مرکز استان با کمبود شدید مسجد روبه رو هستیم؛ استانی که در آن خبری از مهدیه نیست و حسینیه های کمی داریم باید مردم و خیرین و مسؤولان پای کار بیایند تا این مشکل بزرگ برطرف شود.

وی به وضعیت دفاعی کشور اشاره و عنوان کرد: به کشور کره شمالی نگاه کنیم اگر سلاح هسته ای نداشت چندین بار تاکنون توسط آمریکایی ها فتح شده بود، نمی گویم که سلاح هسته ای داشته باشیم چرا که رهبری معظم انقلاب در این خصوص فتوا صادر کرده اند اما باید در حوزه دفاعی بتوانیم آن گونه قدرتمند باشیم که دشمنان نتوانند علیه ما اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کهگیلویه و بویراحمد تعداد مساجد و حسینیه بسیار کم است/ مهدیه هم ندارد

در کهگیلویه و بویراحمد تعداد مساجد و حسینیه بسیار کم است/ مهدیه هم ندارد