مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-19ورزشي

مسجد تراز اسلامی محلی برای حل مشکلات مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان  در جمع نمازگزاران با بیان اینکه یادواره شهدای عملیات رمضان با عظمت و شکوه بالای با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در نخستین یادواره عملیات رمضان حضور به هم رساند و سخنرانی ماندگاری را ایراد کرد.

وی با بیان اینکه در عملیات رمضان رزمندگان استان همدان محاصره دشمن را شکستند و این افتخار بزرگی برای رزمندگان استان و شهدای عملیات رمضان است گفت: فرمانده این عملیات شهید حاجی بابایی بود که در شب 23 رمضان به شهادت رسید.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه معاون سردارحاجی بابایی، شهید حبیب مظاهری بود که او نیز در این عملیات به شهادت رسید خاطرنشان کرد: در آن زمان چندین نفر از نمایندگان مجلس از شهید حاجی بابایی پرسیدند در جبهه ها چه می گذرد؟، او که نمی توانست عملیات نظامی را تشریح کند، سخنی خردمندانه به زبان آورد و گفت آنچه امر خداست در جبهه ها می گذرد به این شکل هم پاسخ آنها را داد و هم علمیات را لو نداد.

وی گفت: انجام علمیات رمضان آنچنان برای صدام سنگین بود که در روز قدس نماز جمعه همدان را در ورزشگاه قدس به تلافی این عملیات بمباران کرد و در این روز نیز حدود 200 شهید تقدیم انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد تراز اسلامی محلی برای حل مشکلات مردم است

مسجد تراز اسلامی محلی برای حل مشکلات مردم است