مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-19سياسي

صیدهای ممنوعه معیشت صیادان را به خطر انداخته است


مسئله صیدهای ممنوعه از جمله تورهای محاصره ای صیدگاه ها را با چالش جدی مواجه کرده و صیادان زحمتکش حقیقی را با مشکل جدی مواجه ساخته است چرا مسؤولان فکری به حال این مسئله نمی کنند؟ -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان را به نتیجه مذاکرات گره نزده است و ایران شفاف اعلام کرده است انعطاف شفاهی امریکا کافی نیست و ما تضمین کتبی معتبر آنها را میخواهیم که بار دگر توافق را نقض نکند.

وی با اشاره به روز جهانی مسجد و گرامیداشت این روز بیان کرد: متاسفانه شاهد کمرنگ شدن نقش مساجد هستیم باید با برنامه ریزی دقیق و کار جدید کارکرد های مختلف مسجد را احیاء کنیم و مساجد را به مسجد تراز اسلامی برسانیم و ائمه جماعات و بانیان و هیئت امنا های مساجد باید مساجد را جذاب کنند و در خدمات مختلف اجتماعی به مردم باید ورود کنند تا اقشار مختلف جذب مسجد شوند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: دولتمردان  و مسؤولان هم باید در دولت انقلابی حمایت ویژه از مساجد و برنامه های دینی داشته باشند، مساجد می توانند گره های مختلف اجتماعی اقتصادی خانوادگی را باز کنند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: مسئله صیدهای ممنوعه از جمله تورهای محاصره ای صیدگاه ها را با چالش جدی مواجه کرده و صیادان زحمتکش حقیقی را با مشکل جدی مواجه ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیدهای ممنوعه معیشت صیادان را به خطر انداخته است

صیدهای ممنوعه معیشت صیادان را به خطر انداخته است