مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-19سياسي

اصلاح طلبان نظرشان را درباره یادداشت موسوی صریحا اعلام کنند


سکوت اصلاح طلبان درباره یادداشت موسوی سیاسی کاری و مصلحت طلبی است و باید حتما اعلام موضع کرده و نظر خودشان را صریحا اعلام کنند.

- مهدی آیتی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که آیا مواضع میرحسین موسوی مواضع اصلاح طلبان نیز هست یا خیر، افزود: به نظرم اصلاح طلبان باید حتما اعلام موضع کرده و نظر خودشان را صریحا اعلام کنند.

آیتی خاطرنشان کرد: سکوت اصلاح طلبان درباره نامه اخیر موسوی ایجاد ابهام کرده و به ضرر اصلاح طلبان است، چرا که این سکوت نوعی سیاسی کاری و مصلحت طلبی محسوب می شود و اعتبار آنان را نزد پایگاه اجتماعی خدشه دار می کنند.

اصلاح طلبان جامعه انتظار دارند عنصرهای موثر اصلاح طلب شجاعانه و شفاف اعلام موضع کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتظارمان از مخالفان و منتقدان موسوی نیز این است که پاسخ وی را دقیق و صریح بدهند نه به توهین و افترا متوسل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، چندی پیش یادداشتی از میرحسین موسوی، از سران فتنه سال 88 در فضای مجازی منتشر شد که موجب اعتراضات گسترده شد که این اعتراضات عمدتا نسبت به عباراتی از یادداشت مذکور بود که موسوی درباره برخی شهدای ایرانی مدافع حرم حضرت زینب(س) به کار برده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان نظرشان را درباره یادداشت موسوی صریحا اعلام کنند

اصلاح طلبان نظرشان را درباره یادداشت موسوی صریحا اعلام کنند