مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-19سياسي

امام جمعه میناب: فضای مجازی از لجام گسیختگی خارج شود


اگر در کشور می خواهیم از نظر فضای مجازی موفق شویم باید در کشور کارشناس فضای مجازی داشته باشیم و سطح آگاهی خود و جامعه خودمان را در فضای مجازی بالا ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه (ع) به کودتای 28 مرداد اشاره کرد و گفت: باید از همه حوادث تاریخی و مسائل سیاسی و اجتماعی درس بگیریم.

وی به روز جهانی فضای مجازی اشاره کرد و افزود: اگر در کشور می خواهیم از نظر فضای مجازی موفق شویم باید در کشور کارشناس فضای مجازی داشته باشیم و سطح آگاهی خود و جامعه خودمان را در فضای مجازی بالا ببریم.

امام جمعه میناب خاطرنشان کرد: تولید شبکه اجتماعی ایرانی در کشور ضرورت دارد تا جلوی وضع فضای مجازی کنونی گرفته شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که فضای مجازی کنونی ما بشدت نیاز به شبکه سازی بومی دارد، تصریح کرد: ایجاداینترنت ملی و استفاده دولت از شبکه های داخلی و تبلیغ شبکه های داخلی و معرفی کانال ها و حضور افراد متخصص و نظارت جدی بر شبکه های اجتماعی از ضروریات ایجاد شبکه ملی است و تا کار دقیق صورت نگیرد، استفاده از شبکه های فضای مجازی در کشور محقق نخواهدشد.

حجت الاسلام ابراهیمی به روز جهانی مساجد نیز اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم بنیان خانواده مستحکم شود، باید از ظرفیت مساجد خوب و درست استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه میناب: فضای مجازی از لجام گسیختگی خارج شود

امام جمعه میناب: فضای مجازی از لجام گسیختگی خارج شود