مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-19سياسي

دولت سیزدهم انقلابی و از جنس دولت رجایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس فارس شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری، اظهار کرد: معنا و اساس نظام حقوقی حق خداوند بر انسان است که تمام حقوق دیگر روی این حق برنامه ریزی شود.

وی با قدردانی از خدمات دولت ها طی بیش از 4 دهه گذشته انقلاب اسلامی، افزود: روح مطهر شهیدان رجایی و باهنر از بعضی از دولت مردان دولت ها راضی نباشد؛ چرا که آنگونه که باید به توصیه های ولایت و دغدغه های مردم توجه نکردند و آن همت را نداشتند.

  نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: باید دولت مردانی از جنس رجایی و باهنر داشته باشیم که دولت سیزدهم انقلابی و از جنس همان دولت رجایی است که آرزوی توفیقات فراوان داریم.

محمدی لایینی با اشاره به جریان کودتای 28 مرداد، تصریح کرد: کودتای آمریکایی انگلیسی که دولت مصدق را سرنگون و نوکر و مزدور خودشان را روی کار آوردند به این کودتا دو نگاه می توان کرد که یک نگاه از منظر امام راحل و نگاه دیگر از نظر مقام معظم رهبری است.

  وی ادامه داد: آمریکا با کودتای نظامی مجددا شاه را بر ایران تحمیل کرد پس نگاه اول این است که این کودتا یک دولت مردمی را سرنگون و یک دولت آمریکایی را به جایش برقرار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم انقلابی و از جنس دولت رجایی است

دولت سیزدهم انقلابی و از جنس دولت رجایی است