مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-19سياسي

حضور چشمگیر مواکب شهرستان کوار در اربعین حسینی قابل تحسین است


خطیب جمعه کوار یکی از نقاط قوت فرهنگی و اجتماعی شهرستان کوار را حضور مواکب متعدد در عراق در ایام اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: حضور 8 موکب از شهرستان نشان می دهد کمک های خودجوش مردمی موجب شده است این حضور بسیار چشمگیر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، حجت الاسلام مجید گشول در آیین عبادی سیاسی را جهت سرنگونی دکتر مصدق محرز دید، یک روز قبل از کودتا، حتمی بودن وقوع آن را طی نامه ای به وی اطلاع داد.

   اعتماد مصدق به آمریکا امام جمعه کوار با ذکر سخنی از رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد:به فرمایش امام خامنه ای: مصدق یک اشتباه تاریخی انجام داد و آن تکیه به آمریکا بود.

در مقابل دشمنی انگلیسی ها، فکر کرد باید یک پشتیبانی در عرصه بین المللی داشته باشد، این پشتیبان آن روز از نظر او آمریکا بود؛ به آمریکایی ها اعتماد کرد؛ از این خوش بینی و ساده اندیشی، آمریکایی ها استفاده کردند، کودتای بیست وهشتم مرداد را به راه انداختند.

هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد، ضربه خورد.

حتی آن کسانی که دوست آمریکا بودند.

حالا در کشور ما دکتر مصدق به آمریکایی ها اعتماد کرد؛ آمریکایی ها به جای این که به دکتر مصدق که به آن ها حسن ظن پیدا کرده بود کمک کنند، با انگلیس ها همدست شدند، مامور خودشان را فرستادند اینجا و کودتای 28 مرداد را راه انداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چشمگیر مواکب شهرستان کوار در اربعین حسینی قابل تحسین است

حضور چشمگیر مواکب شهرستان کوار در اربعین حسینی قابل تحسین است