مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-19سياسي

آیت الله مدرسی: حوزه دارو نیازمند نظارت جدی دولت است


امام جمعه بخش مرکزی یزد ضمن تقدیر از اقدامات دولت در پوشش بیمه ای برخی داروها گفت: در عین حال درخواست داریم که دولت نظارت جدی در حوزه بهداشت و درمان داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه بخش مرکزی، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته 28 مردادماه نماز جمعه بخش مرکزی استان، با اشاره به سپری شدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: سیدالشهدا فقط برای 10 روز اول محرم و برنامه های هیئت ها و سایر مجموعه ها در این ایام نیست.

وی بیان کرد: باید از سرمایه های به دست آمده در جریان محرم محافظت کنیم و به آن چوب حراج نزنیم و با گناه، اشتباه یا بی تفاوتی و فاصله گرفتن از امام حسین (ع) و ارزش های معنوی این پشتوانه چندبعدی را از دست ندهیم.

مدرسی عنوان کرد: نکته دیگر اینکه نسبت به انجام عزاداری ها مغرور نشویم و اگر انفاقی انجام داده، مجلسی برپا کرده و منبری رفته، مداحی انجام داده و به هر شکل در این مسیر قدم گذاشته ایم غرور نداشته باشیم و آنچه لازم است این است علاوه بر مرید بودن که جریان عزاداری ها ارادت ما را به سیدالشهدا نشان می دهد پیرو بودن هم شرط اساسی است چرا که اهل بیت هم مرید می خواهند و هم متبع و پیرو می خواهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مدرسی: حوزه دارو نیازمند نظارت جدی دولت است

آیت الله مدرسی: حوزه دارو نیازمند نظارت جدی دولت است