مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-19سياسي

ایجاد هم افزایی و تعامل مردم با پایگاه های مقاومت محلی


فرمانده سپاه کربلا در بازدید از فعالیت های گروه های جهادی طلاب بابل گفت: با حضور موثر در جمع مردم و دعوت آنها به مشارکت و ایجاد هم افزایی و تعامل با پایگاه های مقاوت تلاش کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا مازندران در بازدید از فعالیت های گروه های جهادی طلاب و خدمات ارائه شده توسط آنها در حوزه های تربیتی، آموزشی، بهداشت و سلامت تحت عنوان ما ملت امام حسینیم بازدید کردند.

وی در بازدید از فعالیت جهادگران گفت: آن چیزی که بسیار ارزشمند است ارتباط عاطفی جهادگران عزیز با اهالی بومی منطقه است و اینکه طلاب عزیز در این موقع و زمان که در واقع همزمان با فصل گرما  است، مشغول خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار هستند، کار بزرگی است و علاوه بر حضور، اقدام به فعالیت های هدفمند و برنامه ریزی شده می کنند که بسیار جای خوشحالی و تقدیر دارد.

فرمانده سپاه کربلا به  جهادگران تاکید کرد: قدر فرصتی که خداوند به آنها داده است را بدانند و با همدلی در مباحث مختلف خدمت رسان مردم باشند و با حضور موثر در جمع مردم و دعوت آنها به مشارکت و ایجاد هم افزایی و تعامل با پایگاه های مقاوت تلاش کنند این ارتباط را افزایش دهند و استمرار برنامه های خود را به پایگاه های محل واگذار کنند تا بعد از اردو نیز این خدمات رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هم افزایی و تعامل مردم با پایگاه های مقاومت محلی

ایجاد هم افزایی و تعامل مردم با پایگاه های مقاومت محلی