مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 12:122022-08-19پزشكي

بستری شدن 155 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان رضوی


در 24 ساعت گذشته 155 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شده اند که سهم بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد 122 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس گزارش علوم پزشکی مشهد، در 24 ساعت گذشته 155 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شده اند که سهم بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد 122 نفر است.

محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران جدید بستری شده در بیمارستان های استان طی روز 27 مرداد ماه نسبت به روز قبل از آن هفت نفر کاهش داشته است.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه سه بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که 2 نفر از آن ها در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد جان باختند.

 رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون 456 بیمار در بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند که 322 نفر از این تعداد مربوط به مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان افزود: 103 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستند که نسبت به 26 تیرماه 9 نفر کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 155 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

بستری شدن 155 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان رضوی