مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-19اقتصادي

مافیا و دلالان به بورس کالا و عرضه زعفران نفوذ کرده اند


عده ای می خواهند از قِبَل کشاورزان زعفران کار، درآمد کسب کنند؛ مافیا و دلالان به بورس کالا و عرضه زعفران هم رسوخ کرده ولی جلوی آنها ایستاده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ذبیح الله اعظمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در طی دو سال گذشته مجلس به طور تمام قد از کشاورزان و همچنین کشاورزان زعفران کار حمایت کرده و مشکلات آنها را پیگیری و برطرف می کند.

وی افزود: با توجه به آمار و اطلاعاتی که داریم امسال میزان زعفران با توجه به خشکسالی و کمبود بارندگی ها، کاهش یافته و تبع آن عملکرد و برداشت زعفران کاهش و با توجه به عرضه کم آن، قیمت ها هم افزایش خواهد داشت و به هیچ وجه ما به عنوان نمایندگان مجلس اجازه نخواهیم داد دلالان و مافیا بخواهند روی قیمت زعفران تأثیر بگذارند و مانند سال های قبل هم چنان از زعفران کاران حمایت می کنیم.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت، وزارت کشاورزی و وزارت صنعت را مکلف کردیم شرایطی را فراهم کند که زعفران ایران علاوه بر قاچاق به دیگر کشورها و در بعضی موارد با برندهای مختلف از جمله اسپانیا در بازار جهان عرضه می شود از این پس با برند ایرانی عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیا و دلالان به بورس کالا و عرضه زعفران نفوذ کرده اند

مافیا و دلالان به بورس کالا و عرضه زعفران نفوذ کرده اند