مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-19بين الملل

نامه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کاخ سفید درباره توافق احتمالی هسته ای


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نامه ای به رییس جمهور آمریکا ضمن اعتراض در قبال پیش نویس توافق هسته ای، اذعان کرد که پیشنهاد اروپایی ها، با خطوط قرمز واشنگتن مطابقت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید نخست وزیر ، لاپید در نامه خود مدعی شد: پیش نویس توافقنامه اتحادیه اروپا که گفته می شد پیشنهاد نهایی آن هاست، با اصولی که آمریکایی ها به آن پایبند بوده مطابقت ندارد .

نخست وزیر رژیم صهیونیستی باری دیگر به تلاش های تل آویو برای اثرگذاری در روند گفت وگوهای هسته ای ایران اذعان کرده و گفت که اسراییل با انتقال پیام از طریق کانال های پنهان و آشکار خود به آمریکایی ها، در تلاش است تا بر مباحث حساسی که این روزها در کاخ سفید درباره احتمال بازگشت به توافق هسته ای در جریان است، تأثیر بگذارد .

پیش از این رسانه های عبری، به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند که پیام اعتراض آمیز لاپید در شرایطی به دست بایدن می رسد که تل آویو می داند شخص رییس جمهور آمریکا و مقامات کاخ سفید از تمام امتیازات مندرج در پیش نویس توافق نامه ارائه شده توسط اتحادیه اروپا به ایران، آگاهی کامل ندارند.

این در حالی است که  ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شب گذشته (پنج شنبه) اظهار کرده بود که واشنگتن و تل آویو در مورد برنامه هسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کاخ سفید درباره توافق احتمالی هسته ای

نامه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کاخ سفید درباره توافق احتمالی هسته ای