مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-19حوادث

کشف 200 فقره کلاهبرداری مهاجرت و تحصیل در ترکیه


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که از 200 دانشجو با ترفند مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه 200 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری های متعدد از دانشجویان در پایتخت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و با تحقیقات ابتدایی پی بردند، مرد جوانی با تبلیغات گسترده در شبکه های مجازی به عنوان مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه از 200 دانشجو مبلغ فراوانی دریافت کرده و دست به کلاهبرداری زده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در گام نخست، کارآگاهان اداره سیزدهم با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوزهای لازم قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی افزود: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و با دستور قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 200 فقره کلاهبرداری مهاجرت و تحصیل در ترکیه

کشف 200 فقره کلاهبرداری مهاجرت و تحصیل در ترکیه