مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-19سياسي

رویکرد مثبت جمهوری اسلامی نسبت به تشکل های مردم نهاد


اگر به آمار تشکل ها و مراکز مردمی از قبل از پیروزی انقلاب که چند صد تا بیشتر نبوده و امروز که ده ها هزار مجموعه داریم توجه کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در گردهمایی فعالان فرهنگی و سازمان های مردم نهاد اظهار داشت: اصلی ترین عاملی که ما را به سمت مسوولیت های اجتماعی، احسان، نیکوکاری و.

سوق می دهد، جاذبه ای است که از نگاه های مکتبی در دل ما نهفته است.

وی ادامه داد:وقتی کارهایی که در تشکل ها رخ می دهد نیز در این قالب باشد، حتی نفس کشیدن در فضای این تشکل ها هم عبادت محسوب می شود.

مرتضوی افزود: جایی که مردم به این ساحت توجه بیشتری دارند، تشکل ها هم قوام یافته تر هستند، جایی که روضه بیشتر خوانده می شود و هیأت ها بیشتر هستند، این رویکرد عمیق تر است و هرچه بیشتر شور حسینی به شعور تبدیل می شود، این مجموعه ها هم افق عمیق تری می گیرند.

استاندار اصفهان بیان داشت: ذکر یا حسین(ع) ما در هیأت، مسوولیتی را در خارج از هیأت برایمان ایجاد می کند و بعد از آن توجه می شود که باید در بیرون از هیأت هم در قالب برنامه های مختلف مواردی که در این فضا گفته می شود را در جامعه تجلی دهند.

وی با بیان اینکه مسأله ای که جامعه ما را با دیگر جوامع متفاوت می کند همین نگاه مکتبی است، افزود: نکته بعد نگاهی است که در جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مثبت جمهوری اسلامی نسبت به تشکل های مردم نهاد

رویکرد مثبت جمهوری اسلامی نسبت به تشکل های مردم نهاد