مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-19سياسي

اقدامات انجام شده موثر دولت اطلاع رسانی شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:مردم با شنیدن خبرهای مثبت و اقدامات موثری انجام شده امیدوار شده و اعتماد افراد به دولت افزایش می یابد که اقدامات انجام شده بایستی اطلاع رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام سید مهدی قریشی در جلسه شواری برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت بررسی وضعیت اقتصادی اجتماعی شهرستان ارومیه اظهار داشت: از آغاز شروع به کار استاندار آذربایجان غربی سیاست کاری مثبتی در نظر گرفته شد از جمله سفرهایی در شهرستان ها و مناطق محروم داشتند که این اقدام حرکتی ماندگار بوده و مورد رضایت خداوند  قرار می گیرد.

وی ادامه داد: دیدار چهره به چهره و بازدید میدانی از محلات کم برخوردار مسیر درستی است که مورد عنایت خدا قرار می گیرد و تاکنون چنین اقدامی در استان وجود نداشته که مسوولان ارشد به طور منظم چهره به چهره در محلات حضور داشته و برای احصای مشکلات تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به انجام کارهای مثبت از طرف استاندار تصریح کرد: مردم با شنیدن خبرهای مثبت و اقدامات موثر انجام شده امیدوار شده و اعتماد افراد به دولت افزایش می یابد که این مهم بایستی اطلاع رسانی شود.

سید قریشی تاکید کرد: بحثهای فرهنگی باید بیشتر مد نظر قرار گرفته و بودجه ای برای توسعه و ارتقا فرهنگی استان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات انجام شده موثر دولت اطلاع رسانی شود

اقدامات انجام شده موثر دولت اطلاع رسانی شود