مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 00:422022-08-18فرهنگي

خزاعی: سینمای ایران نیازمند حضور در بازارهای منطقه ای و بین المللی است


رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه می توان از ظرفیت و کارکرد سینمای ایران برای تسهیل و تقویت و توسعه روابط دو ملت ایران و روسیه بهره گرفت، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور در دومین روز از سفر خود به مهم خواند و افزود: روسیه به دلیل برخی اشتراکات دیرینه و بازار مساعد آن، ظرفیت مهمی  برای تعاملات سینمایی است.

وی با تاکید بر نقش سینما در همدل کردن ملت ها و تقویت پیوندهای عاطفی و اجتماعی افزود: در دنیا دیپلماسی عمومی از مسیر فرهنگی و سینما محقق می شود.

این در حالی است که در دنیای امروز جریان اطلاعات و ارتباطات پایه و اساس دیپلماسی یک کشور را تشکیل می دهد بنابراین نیازمند دیپلماسی عمومی و رسانه ای در تعاملات با سایر کشورها هستیم.

به گفته وی، دیپلماسی رسانه ای و فرهنگی تبدیل به یکی از شاخه های اصلی فعالیت ها در حوزه سیاست خارجی شده و بخش قابل توجهی از دیپلماسی عمومی کشور های قدرتمند جهانی را به خود اختصاص داده است.

رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه می توان از ظرفیت و کارکرد سینمای ایران برای تسهیل و تقویت و توسعه روابط دو ملت ایران و روسیه بهره گرفت، افزود: از سوی دیگر سینمای ما برای داشتن اقتصاد بهتر نیازمند حضور در بازارهای منطقه ای و بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاعی: سینمای ایران نیازمند حضور در بازارهای منطقه ای و بین المللی است

خزاعی: سینمای ایران نیازمند حضور در بازارهای منطقه ای و بین المللی است