مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 22:122022-08-18حوادث

فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر


19»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از 7 سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر - کلاهبرداران با ترفند درآمد هفته ای 2 میلیون تومان در منزل با آموزش رمز ارز دام خود را در اپلیکیشن های خرید و فروش و سایر شبکه های اجتماعی پهن کرده و افراد ناآشنا با برقراری ارتباط با این افراد در نهایت به شبکه اجتماعی تلگرام هدایت می شوند.

کلاهبرداران در ادامه شگرد فریبکارانه خود به این افراد پیشنهاد می کنند با نصب یک صرافی دیجیتال مرتبط با رمز ارز ها به افتتاح یک حساب بانکی اقدام کنند و در نهایت عکس کارت بانکی و شماره تماس خودشان را از طریق تلگرام برای آن ها ارسال کنند.

کلاهبرداران پس از سرقت موجودی حساب بانکی افراد دیگر، پول سرقتی را مستقیم به حساب این افراد واریز و بعد به او اعلام می کنند بابت ارسال پول مورد نظر اقدام به شارژ کیف پول دیجیتال خود کرده و با آن رمز ارز خریداری کند و سپس آن ها را به آدرس کیف پولی که به وی اعلام می کنند، انتقال دهد.

از آنجایی که آدرس های کیف پول مقصد در رمز ارز ها قابل شناسایی نیست درعمل کلاهبرداران اقدام به پولشویی کرده و تمام مسئولیت عواقب تعقیب قانونی از قبیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر

فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر