مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-18حوادث

رهایی از کابوس مرگ پس از 7 سال


خانواده مقتول پس از 7 سال عامل قتل پسرشان را به حرمت امام حسین(ع) بخشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در این باره گفت: همزمان با اجرای پویش به عشق حسین می بخشم و به حرمت ماه محرم، خانواده یک مقتول در شهرستان بوکان قاتلی را پس از هفت سال بخشیده و از قصاص او گذشتند.

وی با بیان اینکه این سازش یازدهمین پرونده قتل در آذربایجان غربی در سال جاری است، افزود: در سال 1394 مردی در شهرستان بوکان مرتکب قتل شد که پرونده در شعبه یک کیفری رسیدگی و حکم به قصاص قاتل صادر شد و پس از طی مراحل قانونی، در نهایت با تأیید دیوانعالی کشور این حکم در آستانه اجرا قرار گرفت.

اما به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش و در راستای پویش به عشق حسین می بخشم با همت مسئولان دادگستری بوکان بخصوص دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و با همکاری و تلاش هسته های جهادی بخشایش، رضایت 2 نفر از اولیای دم جلب شد و در نهایت با گذشت و اعلام رضایت این خانواده محکوم به قصاص پس از هفت سال از مرگ رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با تحسین اقدام خداپسندانه اولیای دم در عمل به توصیه های قرآن کریم و سیره نبوی یادآور شد: خانواده مقتول به حرمت ماه محرم و ارادت خاصی که به امام حسین(ع) و یاران باوفایش داشتند در پویش به عشق حسین می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی از کابوس مرگ پس از 7 سال

رهایی از کابوس مرگ پس از 7 سال