مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 21:022022-08-18سياسي

اینترنت اهدایی برای بخشی از خبرنگاران امروز فعال شد


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: اینترنت اهدایی برای بخشی از خبرنگاران امروز فعال شد و برای باقی خبرنگاران نیز متعاقبا انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرشاد مهدی پور عصر امروز در آیین بزرگداشت 17 مرداد روز خبرنگار در استان مرکزی اظهار کرد: برای تحقق جهاد تبیین و مقابله با جنگ نرم نیازمند حضور فعالانه خبرنگاران هستیم.

وی افزود: استان مرکزی زادگاه بزرگترین جهادگر جهان است و امام به درستی به جهاد تبیین در عصر حاضر پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات معاونت مطبوعاتی طی 10 ماهه اخیر بیان کرد:  توجه به ابتدای زنجیره تولید محتوا و خبرنگاران و تلاش در راستای توجه به  قوانین مغفول مانده با هدف بقای شغل و فعالیت حرفه ای خبرنگاران از اقدامات مهمی بوده که تاکنون صورت گرفته است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد گفت:فعالیت خانه مطبوعات استان مرکزی مشکل اساسنامه ای دارد که می طلبد با درایت مدیرکل ارشاد این ایرادات برطرف شود.

مهدی پور در خصوص  یارانه کاغذ اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم رییس جمهور  شخصا موضوع را پیگیری کرد و ابلاغ های مختلف انجام شد که را رفع مسائل حقوقی و ساختاری و امیدواریم که کاغذ حمایتی و ارزان قیمت به جهت کمک به نشریات براساس خوداظهاری رسانه ها اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت اهدایی برای بخشی از خبرنگاران امروز فعال شد

اینترنت اهدایی برای بخشی از خبرنگاران امروز فعال شد