مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 18:322022-08-18سياسي

واکنش ذوالنور به دستگیری یک حاجی در عربستان: دست به اقدام متقابل می زنیم


نیروهای امنیتی آل سعود با بهانه گیری های مختلف مزاحمت هایی برای حجاج ما ایجاد می کنند در مقابل هم بعثه، رایزنی فرهنگی، - واکنش ذوالنور به دستگیری یک حاجی در عربستان: دست به اقدام متقابل می زنیم عضو کمیسیون سیاست خارجه: نیروهای امنیتی آل سعود با بهانه گیری های مختلف مزاحمت هایی برای حجاج ما ایجاد می کنند در مقابل هم بعثه، رایزنی فرهنگی، نمایندگی سیاسی و حافظ منافع ما در این زمینه فعال هستند.

ذوالنور در رابطه با دستگیری یکی از حجاج ایرانی پس از در دست گرفتن عکس حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر آن ها با حسن رفتار متقابل عمل نکنند طبیعتا جمهوری اسلامی هم دست به اقدام متقابل می زند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون سیاست خارجه و امنیت ملی مجلس در رابطه با دستگیری یکی از حجاج ایرانی در روز عید قربان پس از در دست گرفتن عکس حاج قاسم سلیمانی، گفت: این موضوع به جد در حال پیگیری است و دستگاه دیپلماسی ما با همه توان تلاش های دیپلماتیک خود را در این خصوص انجام می دهند.

  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با اقداماتی که برای رفع این مزاحمت ها انجام شده، گفت: به دلیل اختلافات ریشه ای این مشکلات بروز پیدا می کند و ما باید ابتدا با تلاش سیاسی و رایزنی دیپلماتیک از این اتفاقات جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ذوالنور به دستگیری یک حاجی در عربستان: دست به اقدام متقابل می زنیم

واکنش ذوالنور به دستگیری یک حاجی در عربستان: دست به اقدام متقابل می زنیم