مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-18اقتصادي

نایب رییس مجلس: مطالعات اجرای بزرگراه در قطعات دارای تونل مسیر سرچم انجام می شود


مطالعات لازم برای اجرای بزرگراه در قطعات دارای تونل جاده سرچم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، با خیراله خادمی، معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در خصوص بررسی روند اجرای پروژه های راه آهن اردبیل و بزرگراه اردبیل - سرچم، در محل استانداری اردبیل اظهار کرد: مطالعات لازم برای اجرای بزرگراه در قطعات دارای تونل مسیر سرچم انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به وجود تونل در 45 کیلومتر از این مسیر، مطالعات لازم در خصوص اجرای جاده جایگزین برای این تونل ها انجام و بعد از مطالعات نحوه اجرای بزرگراه در این قسمت نیز مشخص می شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های مستمر نمایندگان استان اردبیل برای تأمین زیرساخت ارتباطی، تصریح کرد: یکی از  پیگیری های مستمر نمایندگان استان اردبیل، توجه به تأمین زیرساخت ارتباطی از جمله راه آهن اردبیل - میانه و اردبیل - پارس آباد، بزرگراه اردبیل - سرچم و تجهیز و تکمیل فرودگاه های اردبیل و پارس آباد است.

نیکزاد ادامه داد: راه آهن اردبیل - میانه، 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 10درصد باقی مانده نیز برای اجرا به 2هزارمیلیارد تومان اعتبار نیازمند است که بر اساس پیگیری ها، از محل بانک های رفاه کارگران و سپه هر کدام 200میلیارد تومان به صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: مطالعات اجرای بزرگراه در قطعات دارای تونل مسیر سرچم انجام می شود

نایب رییس مجلس: مطالعات اجرای بزرگراه در قطعات دارای تونل مسیر سرچم انجام می شود