مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-18پزشكي

افزایش درد بیماران خاص در بیمه دانای فرهنگیان


فرهنگیان استان مرکزی از عدم پرداخت هزینه داروهای بیماران خاص توسط بیمه تکمیلی دانا ناراضی بوده و خواهان پرداخت هزینه داروهای خاص توسط این بیمه شدند.

- خبرگزاری فارس ـ حسین معافی؛ بیشتر افراد جامعه بیمه تکمیلی درمان را برای بیماری های خاص و صعب العلاج انتخاب و هزینه های آن را پرداخت می کنند تا در روزهای سخت، درد کمتری بابت هزینه های سنگین درمان داشته باشند.

بیماری های سرطان، MS ­،EB ، هموفیلی، تالاسمی و نارسایی های کلیه از شایع ترین بیماری های خاص هستند که متأسفانه به علت شرایط نامناسب زیست محیطی روزبه روز در حال گسترش هستند.

سالیانه هزینه های زیادی در کشور صرف درمان بیماران خاص می شود که باید آموزش های لازم و پیشگیری های موردنیاز در جامعه انجام شود.

در اول تیرماه 1401 بیمه تکمیلی دانا جایگزین بیمه آتیه سازان حافظ برای شاغلین آموزش وپرورش شده و قرار است که این بیمه به صورت خودگردان ارائه خدمات کند.

پیش ازاین، روش بیمه تکمیلی فرهنگیان به صورت صندوقی بود که مورد رضایت همکاران فرهنگی نبود، لذا با سازوکاری جدید، تفاهم نامه ای را با شرکت بیمه دانا برای تغییر از روش صندوقی به بیمه گری انجام شد.

سال های گذشته بیمه تکمیلی فرهنگیان به صورت صندوقی و حق بیمه ماهانه آن ها 49 هزار و 500 تومان بود ولی حق بیمه تکمیلی دانا ماهانه تقریباً د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درد بیماران خاص در بیمه دانای فرهنگیان

افزایش درد بیماران خاص در بیمه دانای فرهنگیان