مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-18اقتصادي

رشد 180درصدی صادرات غیرنفتی از هرمزگان نشانه اصلاح درست فرآیندها است


افزایش 180 درصدی صادرات غیرنفتی از بنادر هرمزگان نشانه اصلاح درست فرآیندها است که بدنبال سفر ریس جمهور و همت عالمانه استاندار رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور ظهر امروز در بازدید از بندر شهید رجایی که تخصیص داده شده، بناست تا هکتارها مزارع پرورش میگو برقرسانی شود.

به گفته وی، یکی از هنرهای مدیریت استان، اصلاح فرآیندها است که بتوان پیشرفت و بهره وری را افزایش داد که امروز از طرح های بیمارستانی نیز بازدیدهایی داشتیم که بعد از سفر رییس جمهور پیشرفت خوبی در آن آغاز شده است و پیشرفت بیمارستان 521 تختخوابی به بیش از 70 درصد رسیده است.

مرتضوی با طرح این موضوع که اعتبار خوبی برای این پروژه بزودی تزریق می شود و پیمانکار و رییس دانشگاه قول دادند تا پایان خرداد سال آینده، طرح را کامل کنند، خاطرنشان کرد: رییس جمهور به توسعه فعالیت های بندری و تکمیل پروژه توسعه بندر شهید رجایی توجه ویژه ای دارند و امروز شاهدیم که با اصلاح فرآیندها، درصد ترخیص کالا افزایش بسیاری یافته و کشتی که در نوبت بماند، کمتر شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور به ارائه گزارش افزایش سرعت تخلیه و بارگیری و افزایش 180 درصدی صادرات محصولات غیرنفتی از بندر شهید رجایی از سوی متولیان امر اشاره و تصریح کرد: پس از سفر ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 180درصدی صادرات غیرنفتی از هرمزگان نشانه اصلاح درست فرآیندها است

رشد 180درصدی صادرات غیرنفتی از هرمزگان نشانه اصلاح درست فرآیندها است