مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-18اجتماعي

پیش بینی ورود 200 هزار زائز اربعین به سیستان و بلوچستان


معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طی دو سال گذشته به واسطه شیوع کرونا زائران کمی داشتیم اما امسال پیش بینی می شود بیش از 200 هزار زائر افغانستانی و پاکستانی وارد استان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا مرحمتی در نشست شورای اداری اظهارداشت: دو مرز رسمی ریمدان و میرجاوه در بحث ورود زائران بتوانیم از زائران اربعین مهمان نوازی کنیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تاکنون 50 هزار نفر در مرزهای استان تردد داشتند که از دو روز آینده این حجم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در مرز میرجاوه با توجه به زیرساخت های موجود آمادگی کامل برای استقبال از زائران اربعین را داریم.

مرحمتی خاطرنشان کرد: عمده مشکل ما در مرز ریمدان بود که با تعمیر مسیر و عریض کردن جاده، استقرار کانکس ها، نصب 14 گیت ورودی، ساخت 100 سرویس بهداشتی، اتصال کامل به اینترنت، تامین آب و برق آماده استقبال از زائران اربعین هستیم.

وی اذعان کرد: دستگاه های اجرایی در ایام اربعین نیروهای خود را در مرز ریمدان و میرجاوه مستقر می کنند تا در کمترین زمان در صورت بروز مشکلات احتمالی برطرف شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به این اینکه اهالی روستاهای مجاور مرز حتی اعلام آمادگی کردند تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ورود 200 هزار زائز اربعین به سیستان و بلوچستان

پیش بینی ورود 200 هزار زائز اربعین به سیستان و بلوچستان