مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-18بين الملل

شکایت از رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین المللی


«مرکز بین المللی عدالت برای فلسطینیان» از رژیم صهیونیستی به دلیل غصب اراضی یا تصاحب املاک فلسطینی ها در دیوان کیفری بین المللی شکایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز بین المللی عدالت برای فلسطینیان (ICJP) شکایتی علیه الصالحیه در محله شیخ جراح قدس است، این خانواده در سال 1948 (سال اشغال فلسطین) از عین کارم اخراج شدند و از سال 1950 در این اراضی زندگی می کرده اند.

رژیم صهیونیستی چندین دهه برای اخراج این خانواده از املاک شان تلاش می کرد و در ژانویه 2022 به زور و اجبار، این اقدام را عملی کرد.

شاهدان عینی روند بیرون کردن خانواده مذکور از املاکشان را به جنگ تشبیه کردند و گفتند، نظامیان صهیونیستی، بالگردها، بلدزرها و خودروهای آتش نشانی در محل حضور پیدا کردند.

در ادامه این گزارش آمده، افراد خانواده الصالحیه مورد تعرض و بازداشت قرار گرفتند، املاک آنها از جمله منزلشان مصادره شده و این خانواده بی خانه شد.

مورد دوم مربوط به املاک خانواده قدیح در منطقه خزاعه غزه است.

خانواده مذکور بیش از صد سال است که مالک اراضی خود در مرز غزه با فلسطین اشغالی بوده اند اما رژیم صهیونیستی بارها تلاش کرد که با مصادره این اراضی، از آن برای ساخت دیوار حائل میان غزه و فلسطین اشغالی استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین المللی

شکایت از رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین المللی