مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-18بين الملل

ترکش های ترور «خبرنگار الجزیره»؛ واشنگتن از تل آویو خواست تغییر رفتار دهد


پس از ترور و شهادت «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی-آمریکایی شبکه الجزیره، دولت جو بایدن از ارتش رژیم صهیونیستی تغییر رفتار در کرانه باختری را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که اقدام وزارت خارجه آمریکا در خون شویی از شهادت شیرین ابوعاقله جنجال های زیادی ایجاد کرد، وبگاه آکسیوس از درخواست ویژه دولت آکسیوس منتشر کرد، به نقل از سه منبع مطلع اسراییلی و آمریکایی که نامشان را فاش نکرده، نوشت: ایالات متحده از اسراییل خواسته که در دستورالعمل تعامل نیروهای دفاعی اسراییل (ارتش رژیم اشغالگر قدس) در کرانه باختری بازنگری کند .

طبق گزارش این خبرنگار مطرح صهیونیست، درخواست دولت بایدن از ارتش رژیم صهیونیستی برای بازنگری در شیوه تعامل و رفتارش در کرانه باختری در ادامه واکنش ها به شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی-آمریکایی شبکه الجزیره مطرح شده است.

باراک راوید نوشت: فشار ایالات متحده بر اسراییل برای بازنگری دستورالعمل ها غیرعادی است اما در شرایطی صورت می گیرد که دولت بایدن برای اطمینان از پاسخگویی در قتل ابوعاقله تحت فشار است .

شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره   به نوشته این فعال رسانه ای ساکن فلسطین اشغالی، دستورالعمل مربوط به تعامل و رفتار در ارتش رژیم صهیونیستی، شرایطی را که طبق آن نظامیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکش های ترور «خبرنگار الجزیره»؛ واشنگتن از تل آویو خواست تغییر رفتار دهد

ترکش های ترور «خبرنگار الجزیره»؛ واشنگتن از تل آویو خواست تغییر رفتار دهد